PARFUMERIET modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
PARFUMERIET bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
PARFUMERIET leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00. Leveringstid ca. 5-7 dage.
Vi leverer med PostNord.
PARFUMERIETs gavekort er gyldige i 3 år fra udstedelsesdatoen.
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
PARFUMERIET vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
La Femme Parfumeri ApS
Tværgade 11
8600 Silkeborg
86 82 09 10
silkeborg@parfumeriet.dk
CVR: 26588049
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på silkeborg@parfumeriet.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Køber betaler selv for returfragt.
Hvis varen er prøvet betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk
Som medlem af vores kundeklub får du specielle rabatter, nyheder og invitationer til vores eksklusive arrangementer i butikken.